ترکیدن رادیاتور بخاری چری / ام وی ام ایکس 22

یکی از عیوب شایع و رایج خودرو چری / ام وی ام X22 نشتی شدید و مکرر آب هست که دلیل اصلیش دمای کاری زیاد چری / ام وی ام ایکس ۲۲ هست.مثلا در خودرو های معمولی ترموستات در دمای ۸۵ درجه باز میشه و در درمای ۹۳ درجه فن دور کند شروع به کار میکنه.ولی در خودرو چری / ام وی ام ایکس ۲۲ به دلیل وجود ترموستات برقی که خودش داستان ها داره، در شرایطی که خودرو زیر بار و فشار نباشه ترموستات در دمای ۱۰۵ باز میشه و فن دور کند در دمای ۱۰۷ درجه شروع به کار میکنه.?

در این شرایط فشار به شدت بالا میره.فشار بالا ناشی از دمای بالا باعث فشار اومدن به تمام سیستم خنک کننده و بخاری chery / mvm x22 میشه که در نهایت باعث نشتی آب از ضعیف ترین نقاط میشه که در خودرو chery / mvm X22 پرس رادیاتور بخاری و یا رادیاتور جزو ضعیف ترین نقاط هستند مخصوصا رادیاتور بخاری که در نهایت منجر به ترکیدن رادیاتور بخاری میشه.

پیشنهاد میشه برای تعویض رادیاتور بخاری chery / mvm x22 از رادیاتور های اصلی و بهینه استفاده کنید.

و درنهایت باید بگم که یکی از مهمترین دلایل ترکیدن رادیاتور بخاری چری / ام وی ام ایکس 22 ، خرابی ترموستات برقی و یا قطع شدن سیم ترموستات برقی این خودرو هست که به کرات اتفاق میافته.

در صورت تمایل میتونید رادیاتور بخاری اصلی و بهینه شده چری / ام وی ام ایکس 22 رو از ما خرید کنید و یا در تعمیرگاه ما رادیاتوربخاری ماشینتونو تعویض کنید

1 دیدگاه دربارهٔ «ترکیدن رادیاتور بخاری چری / ام وی ام ایکس 22;

دیدگاهتان را بنویسید